Perioada actuală ne pune la încercare din toate punctele de vedere. Ne simțim constrânși și nesiguri, deseori avem tendința să ne focusăm prea mult pe cifre și mai puțin pe clienți. Întrebarea este cine sunt cu adevarat clienții din spatele cifrelor? Ce temeri au ei? Ce personalitate au? Cum te privesc pe tine ca și vânzător?
De fapt ce crezi că e cel mai important într-un proces de vânzare? Bineînțeles incheierea procesului printr-o vânzare, dar cum ajungi acolo ?
Introducere în noul model de vânzări și modelul de personalitate Persolog. Înțelegerea celor 4 dimensiuni comportamentale DISC și a impactului pe care dimensiunea dominantă o are asupra vânzărilor.
60 minute
Înțelegerea stilului comportamental al clientului în raport cu tipul de personalitate. Cum reacționează fiecare client în funcție de trăsăturile de bază ale acestuia.
Descrierea celor 4 Tipuri de clienți și modalitatea prin care aceștia pot fi abordați, cu succes în procesul de vânzare.
60 minute+ 20 minute pauză
Cunoașterea clientului după 30 secunde. Alegerea strategiei de abordare și de negociere în funcție de tiparul lui de Personalitate.
50 minute
Analiza situațiilor concrete prezentate de cursanți, găsirea metodelor și strategiilor de gestionare eficientă a activității de vânzare +Materiale video.
50 minute
Calitate garantată.
Dacă nu ești mulțumit în 30 de zile îți trimitem banii înapoi.
Cookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmări pe utilizatori de la un site la altul. Intenţia este de a afişa anunţuri relevante şi antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt mai valoroase pentru agenţiile de puiblicitate şi părţile terţe care se ocupă de publicitate.