Cum poți înțelege psihologia din spatele vânzărilor de succes?

De Ilea Daniel Mihai

Descoperă ce se află în spatele fiecărui potențial client și   reacției acestuia  din punct de vedere psihologic.

Ce conține cursul ?

4
Tipare de personalitate ale potențialului client.
Emoții care te ajută în vânzări.
Arhetipuri ale consumatorului
-20
Cuvinte și întrebări utilizate în procesul unei vânzari de succes.

Sunteți o persoană care vă place riscul? Sau ați fugit
întotdeauna de asta, sau  de teama de a nu fi judecat sau de a fi ca ceilalți?
Suntem în permanență  nevoiți să comunicăm cu alții, să
convețuim, să colaborăm, să ne confruntăm sau pur și simplu
să tolerăm anumite persoane. Care credeți că este radiografia
a acestor stări? Cât de bine ne cunoaștem pe noi și pe ceilalți cu adevarăt?
Cât de mare este influența celolarți asupra noastră? De multe
ori nu ne dam seama și uităm să fim fermi pe poziție. Când nu
te cunoști cu adevărat, preiei toată informația, percepția, opinia
și chiar mentalitatea din exterior. Este greu să iți formezi un
sistem de valori, o carieră sau abilitățiile, dacă nu iți identifici tiparul
comportamental.

Vei primi odată cu cursul și un chestionar pentru identificarea Profilului comportamental, ce cuprinde:

  1.    Înțelegerea dimensiunilor comportamentale – descrierea de 6 pagini a profilului tău de personalitate, în care vei descoperi imaginea ta de sine publică și imaginea de sine personală, eventualele diferențe dintre acestea și modalitățile prin care poți ajunge la o percepție adecvată despre tine. Modelul DISC și cele patru stiluri de bază (dominant, influent, stabil și conştiincios), arată ce te caracterizează cel mai mult în mediul ales, profesional sau personal. De asemenea  cum reacționezi și cum percep mediul (stresant și nestresant), care este obiectivul, motivația, sau valorile mele personale, modul de ai convinge pe alții, cum rezolvi conflictele, reacția la presiune, abilitățiile mele de lider sau membru în echipă. Toate acestea   îmi oferă strategii pentru o eficiență sporită în functie de modelul meu DISC ( Dominant-Influent-Stabil- Conștincios).

  2. Dezvoltarea strategiilor de succes – descriere (de 1 pagină) despre tiparul tău comportamental, prin 13 puncte: tendințe comportamentale, limitări potenţiale, îndeplinirea sarcinilor, obiectiv principal, motivaţii, valori personale, modul de a-i convinge pe alţii, rezolvarea conflictelor, reacţia la presiune, ca lider de echipă, sau membru în echipă, funcţii / sarcini preferate și strategii pentru eficienţă sporită.
  3.   Cunoaștererea tipului de personalitate te  ajuta: să înțelegi comportamentul tău și pe al celolarți și să descoperi influența benefică/negativă a acestuia asupra celolarți astfel încât să realizezi  o vânzare de succes.

  4.   Să îți  folosești  energia pe direcţiile unde ești cel mai bun și poți obţine succesul garantat și să înţelegi cum te poți  comporta cât mai adecvat, astfel încât să influențezi mediul  într-un mod pozitiv.

  5.  Conștientizarea nivelului de stres din sfera profesională sau personală și găsirea celor mai eficiente strategii pentru Managamentul stresului.

 

Psihologia vânzărilor

Activezi în domeniul vânzărilor?

Este șansa ta să înțelegi și să aplici :

Cuvintele autorului....

Este important, în vanzari să fii în cea mai bună formă a ta, atât în ceea ce privește interiorul: să fii liniștit, echilibrat împăcat cu tine însuți, să ai o atitudine proactivă și un caracter puternic, cât și exteriorul: aici vorbim de imaginea pe care tu o afișezi clientului sau viitorului cumpărător. La fel de important este nivelul tău de cunoaștere și acceptare, iar procesul vânzării este direct proporțional cu acestea astfel încât cu cât de mult te valorezi, te respecți, ai o părere pozitivă despre tine și o încredere crescută în forțele proprii, cu atat vei avea mai multe sanse de succes in vânzări.

     În momentul în care nu apar rezultatele scontate în vânzări  este nevoie să ne punem întrebări referitoare la motivația, abordarea și competentele oamenilor care realizează vânzarea și la calitatatea produselor pe care le oferim. Subiectul asupra căruia ne vom concentra este legat de capacitățile vânzătorului, identificarea nivelului la care acestea sunt dezvoltare și găsirea modalităților prin care pot fi dezvoltate.

Am colaborat cu Daniel în gestionarea stresului în viața profesională. A reușit să aducă un plus valoarea în starea mea și organizarea muncii mele.
Banciu Silviu
Inginer IT